Jouw bedrijf is een merk! Zoals Coca Cola, Apple, Starbucks en Nike, alleen op kleinere schaal. Jij ziet dat zelf alleen nog niet. Misschien heb je zelfs een bedrijfje. Dan moet je oppassen! Ondernemers met een bedrijfje onderschatten zichzelf. Schudt die bescheidenheid van je af! Jij bent een ondernemer met een bedrijf! En jouw bedrijf verdient het om een merk te zijn!

Je hebt niks aan een mooi logo
Mensen zijn visueel ingesteld. Een merk speelt in op die eigenschap. Merken hebben zelfkennis en weten wat ze willen uitstralen. Succesvolle merken brengen een emotie over op mensen. En dat gaat verder dan een mooi logo. Want aan een mooi logo heb je helemaal niks, als je op houtje-touwtje wijze communiceert. Dan is je logo-ontwerp geen investering in je omzetgroei, maar een kostenpost.
Een goede huisstijl levert geld op
De kans is aanwezig dat je financiële voelsprieten bij de woorden ‘investering’, ‘omzetgroei’ en ‘kostenpost’ rechtop zijn gaan staan. Heel goed! Van die drie woorden is alleen ‘omzetgroei’ interessant. Met een goede huisstijl leg je de basis voor een succesvol merk. Een succesvol merk maakt een veel betere eerste indruk en trekt nieuwe klanten en opdrachten aan.
Goed logo, krachtige huisstijl en omzetgroei
Een goed logo-ontwerp is de hoeksteen van een krachtige huisstijl en dat is weer de basis voor jouw succesvolle merk! Je maakt een veel betere indruk op je potentiële klant, waardoor de weg naar omzetgroei voor je open ligt!
Zorg ervoor dat je een ontwerper vindt die met je meedenkt. Bouw je succesvolle merk stap-voor-stap op. Dan is de investering per stap minimaal. Over elke stap wordt nagedacht en alleen noodzakelijke stappen worden genomen. Op die manier ben je efficiënt bezig, kun je je richten op omzetgroei en zet je binnenkort je merk in het rijtje Coca Cola, Apple, Starbucks en Nike. Alleen op kleinere schaal 😉